اخبار و مقالات

انواع مدل های لباس زیر های زنانه

مدل های لباس زیر زنانه

شناخت انواع لباس زیر های زنانه

شاید اغراق آمیز باشد ولی لباس زیر زنانه مناسب تاثیر مستقیم و بسیاری بر سلامت فرد دارد. چون در صورتی که لباس زیر برای مثال سوتینی که تهیه کرده اید، کیفیت مناسب و مطلوبی ندارد یا اینکه از مواد اولیه اورجینال به تولید نرسیده باشد، می تواند آسیب های جبران ناپذیری به بدن وارد آورد. لباس زیر های زنانه امروزه در انواع مدل های مختلف تولید می شوند. طوری که صنعت لباس زیر، هر روزه اقدام به طراحی انواع لباس زیر های جدید و جذاب می کند. به دلیل گستردگی مدل های لباس زیر زنانه، ما در این مقاله به بررسی انواع مدل های لباس زیر زنانه می پردازیم. با سایت لباس زیر زنانه آنامکث تا انتها همراه باشید.

از معروف ترین و پرکاربرد ترین نوع مدل های لباس زیر زنانه می توان شورت و سوتین را دانست. مدل های لباس زیر زنانه در انواع گوناگون و با رنگ های متفاوت و زیاد در بازار وجود دارند. خانم ها می توانند لباس زیر مناسب را با توجه به سایز خود تهیه نمایند.

بر خلاف امروز، در زمان های قدیم لباس های زیر زنانه تنوع زیادب نداشتند. ولی حالا در بازار به آسانی می توان لباس های زیر را در طرح های گوناگون دید.

اسامی انواع مدل های لباس زیر زنانه و دخترانه

همانطور که گفته شد مدل های لباس زیر زنانه دارای انواع گوناگون هستند. این مدل های لباس زیر زنانه در 3 دسته، تقسیم بندی شده اند:

  1. انواع شورت 
  2. ست لباس زیر
  3. لباس خواب

گونه اول لباس زیر: انواع مدل های شورت زنانه

انواع شورت زنانه که از دسته مدل های لباس زیر های زنانه می باشد، در رنگ‌ بندی، مدل و کاربرد های گوناگونی وجود دارد. هر کدام از این مدل های شورت با هدف مشخصی تولید می گردند. که مهم‌ ترین آن کمک به داشتن بهداشت ناحیه تناسلی و پوشش این ناحیه می باشد. اما از آن جهتی که شورت نیز مانند سوتین نقش اساسی در تحریک همسر و داشتن رابطه جنسی لذت بخش دارد، مدل‌ های گوناگونی نیز برای این منظور تولید گشته اند. شما عزیزان می توانید با مراجعه با فروشگاه لباس زیر آنامکث از انواع مدل های لباس زیر های زنانه دیدن نمائید.

شورت بندی

هنوز شورت زنانه‌ ای به جذابیت شورت بندی دیده نشده است، از شورت بندی می توان آن را زیر بلوز، شلوار، دامن مدادی و پیراهن استفاده کرد. شورت به دلیل نداشتن خط لباس رسمی و کمی تنگ خود را بهتر نشان می دهد.

شورت فانتزی

برخلاف تصور بسیاری از مردم، توجه به طرح، رنگ و ظاهر لباس زیر برای روحیه خانم ها خیلی اهمیت دارد و در واقع بانوان باید بدانند که با پوشیدن لباس زیر زیبا و جذاب در واقع به خود ارزش و احترام می گذارند. از گزینه هایی که به راحتی می توان از آن در جهت ایجاد تنوع در لباس ها استفاده کرد، شورت های فانتزی زنانه می باشد. همان طور که از نام آن قابل برداشت است، رنگ ها و طرح ها و حتی برش های روی لباس کاملا خلاقانه و فانتزی بوده و قطعا نقش بسیار مهمی در شاد کردن روحیه بازی خواهد کرد.

یکی از مهم ترین نکته های موجود در این دسته از مدل های لباس زیر زنانه این است که شورت ها تنوع و تناسب گسترده ای با توجه به سن فرد دارد. مثلا،چند مدل عروسکی و فانتزی بسیار زیبا برای دختران جوان طراحی شده و برخی از آن ها برای بانوان متاهل پرکاربرد بوده و کاملا جذاب می باشند.

شـورت بدون فاق یکی از مدل های فانتزی بوده و همانطور که از نامش پیداست جلوی این شورت برای جذابیت بیشتر جنسی باز طراحی می گردد و رنگ بندی آن معمولا خیره کننده می باشد و اکثرا در توناژ رنگ های تیره تا قرمز و گرم یافت می شوند.

شورت لامبادا

شورت لامبادا یکی از موارد پر طرفدار دختران و خانم های جوان می باشد. با توجه به اینکه مدل های لباس زیر لامبادا درز ندارند، در نتیجه می توان از آن ها با لباس مجلسی، شلوار و شورت پوشید. جنس این شورت غالبا کشدار می باشد و به جهت داشتن تنواع بالا می توان به راحتی با توجه به شرایط مورد نیاز آن را یافت.

در حالت کلی می توان شورت های لامبادا را به دو گروه کلی تقسیم می شوند:

شورت های thong: بند های باریک داشته و بخش خای پشتی لباس فقط از یک بند نازک تشکیل می شود و یک لایه نسبتا پهن برای قسمت جلوی لباس استفاده تعبیه می گردد.

شورت های g string: در نوع شورت های g string قسمت پشت لباس با مهره های جذاب به کمر وصل می گردند و گزینه ای مناسب برای زوج های جوان می تواند به حساب آید.

بانوان با توجه به سلایق مختلفی که دارند، خواسته هایشان از لباس زیر خود متفاوت خواهد بود. همچنین طرح و رنگ گوناگونی را انتخاب خواهند کرد و به همین جهت برخی از افراد شورت ساده زنانه را ترجیح می دهند در حالی که عده ای  لباس های طرح دار را بیشتر می پسندند.

مدل های لباس زیر زنانه

گونه اول لباس زیر: ست لباس زیر

خرید ست لباس زیر زنانه اهمیت بسیاری دارد. به این دلیل که ممکن است یک لباس زیر اشتباه موجب حساسیت، ایجاد خارش، التهاب و حتی عفونت در بدن گردد. در صورتی که قصد دارید ست شورت و سوتین تهیه کنید،به کیفیت و سلامت و جنس لباس زیر توجه نمائید.

شورت و سوتین مجلسی

یکی از مهم ترین نکته هایی که همه دختران و خانم های جوان لازم هست به آن توجه نمایند این است که لباس زیری که در طول روز به تن می نمائید نمی تواند گزینه مناسب برای همراهی با لباس مجلسیتان باشد. علت های زیادی برای این گفته هست که مهم ترین آن، بد نشان ندادن فرم بدن و از بین نبردن زیبایی لباس مجلسی است. با توجه به اینکه بیشتر لباس های مجلسی، مارای مدل تنگ و چسبیده به اندام می باشند، پس ست شورت و سوتین باید به نحوی باشد که خط دوخت آن ها کمتر از لباس دیده شود.

این لباس های زیر مجلسی با توجه به انواع مدل های موجود لباس های مجلسی، دارای مدل های گوناگون هستند که شما می توانید با توجه به نوع و قد لباس و همچنین رنگ و اندام آن، گزینه های مختلفی را از میان مدل های لباس زیر زنانه مجلسی انتخاب نمائید. از جمله شورت های زنانه می توان به خرید لباس زیر اسفنجی بدون بند و همچنین لیزر اشاره کرد. نوع اسفنجی برای بزرگتر و خوش فرم نشان دادن باسن استفاده می شود و نوع بدون بند و لیزری بدون درز و خط آن از روی لباس است.

شورت و سوتین فانتزی

یکی از ملزوماتی که هر خانم زیبایی به آن نیاز دارد یک ست لباس زیر زنانه فانتزی است. لباس زیر فانتزی دخترانه نیز در بین خانم ها طرفداران زیادی دارد. لباس زیر فانتزی هم در روحیه افراد و هم در زندگی خصوصی افراد متاهل بسیار مهم است. پس توصیه می کنم جادوی خرید لباس زیر فانتزی را دست کم نگیرید و به هر حال تعدادی از این لباس ها را تهیه کنید.

شورت توری و سوتین

طبق بررسی های انجام شده شورت و سوتین توری محبوب ترین و پرکاربردترین مدل در بین انواع مدل ها هستند. البته این شورت و سوتین بیشتر در دسته سوتین های فانتزی قرار می گیرند.

ست فانتزی کد 3067

ست چند تکه فانتزی کلرنتور و دانتلبدون بند قابل تنظیمبا کیفیت و تن خور عالی

ست مخمل فانتزی کد 3066

ست کلرنتن خور جذابپارچه توری و شورت زیپ داررنگ مشکی

سوتین اسپرت

یکی از نکات مهم در هنگام ورزش، مدل سوتین است برای فعالیت های ورزشی بهتر است از سوتین های ورزشی استفاده کنید تا در هنگام ورزش احساس راحتی کنید. یک سوتین ورزشی خوب در پوست فرو نمی رود و از تعریق جلوگیری می کند. این لباس ها از نخ ساخته شده اند و علاوه بر تسهیل حرکات ورزشی به فرم دهی در هنگام ورزش نیز کمک می کنند.

لباس زیر عروس

در خرید لباس زیر عروس باید به چند نکته توجه کرد: لباس زیر عروس باید از موادی تهیه شود که حساسیت پوستی ایجاد نکند و بسیار نرم و راحت باشد. لباس زیر با نخ، کتان و پنبه توصیه می شود. نکته بعدی اینکه سایز لباس زیر عروس باید متناسب و با توجه به اندام و رنگ پوست عروس تهیه گردد. البته معمولا لباس زیر عروس سفید است و طرح ها متناسب با نقش و طرح اصلی عروس است.

لباس عروس می تواند یک تکه یا چند تکه باشد به شما توصیه می کنیم از لباس های زیر دو تکه با محجبه استفاده کنید زیرا علاوه بر عملکرد زیبایی زیادی نیز دارند.

لباس زیر کاستوم

شاید تا به حال کلمه لباس را نشنیده باشید و از خود بپرسید لباس زیر لباس چیست؟ طراحی لباس از یک شخصیت کارتونی یا واقعی یا حتی یک حرفه الهام گرفته شده است.پ این لباس ها بیشتر فانتزی هستند و برای افرادی که به تنوع علاقه دارند می تواند تجربه متفاوتی باشد.

کاستوم پرستاری کلرن کد 3073

لباس خواب کاستوم خدمتکاریبا کیفیت و تن خور عالیکار توری میباشددارای تاپ و شورت

کاستوم پرستاری کلرن کد 3032

لباس خواب کاستوم خدمتکاریبا کیفیت و تن خور عالیکار توری میباشداز پشت بصورت بند و با گره بسته میشود

گونه اول لباس زیر: لباس خواب

لباس خواب بادی

در اصل، بادی از مدل های لباس زیر زنانه محبوب می باشد که پوشش یکپارچه و تکیه گاه و تناسب و پوششی است. که سینه، شکم و دوشاخه را پونشانده و در عین حال ظاهر آن یادآور مایو می باشد. فرم لباس خواب بادی در اصل شبیه مایو تک پشتی است ولی جنس و پارچه آن فرق دارد. لباس خواب بادی از پارچه های گوناگونب مثل کاموا، چرم، گیپور، توری، نایلون، ساتن و … تهیه می شود. همینطور معمولاً در پارچه‌ ی این گونه از محصولات، الیاف‌ های کشسانی مثل اسپنادکس به منظور خوش فرم تر ایستادن بر بدن در آن بکار می رود.

لباس خواب فانتزی

لباس خواب دخترانه فانتزی نیز می تواند استایلی شیک و خاص به شما بدهد. این لباس، تنوع رنگ بالایی دارد و امکان استفاده و خرید را برای تمامی خانم ها با هر رنگ پوستی هست. در طراحی ست های فانتزی از مدل های گوناگونی استفاده می گردد. که می تواند بانوان لباس خواب خود را با تنوع بالا و همچنین بر اساس علایق خود انتخاب نمایند.

لباس خواب فانتزی فاق از آن دست لباس خواب هایی است که با سر و صدای زیادی وارد دنیای طراحی و مد شده. و با داشتن فرمی جالب و جذاب توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *