اخبار و مقالات

سوتین اسفنج دار

سوتین اسفنج دار آنامکس

سوتین چیست؟

سوتین در دسته لباس زیر زنان به حساب می آید. معمولا بانوان از اولین روز های سن بلوغ که با رشد سینه همراه می شود از سوتین استفاده می کنند. سوتین جزو لباس زیر های جدایی ناپذیر دختران و زنان به حساب می آید. سوتین هایی که با دو کاپ و دو بند ساخته می شوند. معمول ترین سوتین های موجود در بازار می باشند. این طراحی برای سوتین ها به منظور استفاده طولانی مدت و راحتی بیشتر است. سوتین های اسفنج دار جزو محبوب ترین سوتین های حال حاضر بازار قرار دارند.

امروزه سوتین ها علاوه بر کاربردی که در ابتدا گفتیم، کاربرد زیبا تر و بزرگ تر نشان دادن سایز سینه ها را نیز دارند. این نوع کاربرد مختص آن دسته از عزیزانی است که از سایز سینه خود راضی نیستند و ا استده از سوتین های اس دار به راتی به سایز مطلوب برخورد دست می یابند.

طراحی سوتین

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و افزایش نیاز بین عموم مردم، سوتین ها در نقش ها و مدل های زیادی تولید و روانه باز می شوند که عده ای تنها یک کاربرد قدیمی آن را هنوز می دانند. این یک عقیده ایست که در زمان های قدیم صادق بود. در زمان های گذشته تنها یک کاربرد داشتند و آن هم سفت نگه داشتن سینه بود که باعث ناراحتی کاربر میشد.

اما امروزه تولید کنندگان این دسته از پوشاک زیر زنانه سوتینی تولید و روانه بازار می کنند که از آخرین متد های روز دنیا بهره گرفته و از با کیفیت ترین پارچه ها در تولید آن استفاده شده است. این سوتین‌ ها هم جنبه زیبایی داشته، هم سلامت سینه و بافت آن را به خطر نمی‌اندازد و از طرفی در خوش فرم نشان دادن آن بسیار کمک می‌کند. همان طور که پیش تر هم ذکر شد بعضی از بانوان از سایز سوتین خود راضی نیستند، به همین بهترین راهی که می توان تا حدودی این دغدغه را بهبود بخشید استفاده از انواع سوتین است.

سوتین اسفنجی چیست ؟

سوتین های اسفنجی از طراحی خاصی بهره می برند که در داخل آن ها برای راحتی سینه از اسفنج کمک گرفته می شود. که این ویژگی باعث شده نرمی و راحتی بیشتری را داشته باشند و احساس خوبی هنگام استفاده به بانوان دست بدهد، این دسته از سوتین ها طرح های متنوع و رنگ های مختلقی تولید می شوند که به دلیل راحتی و تنوع زیاد طرفدار زیادی در بین زنان دارند و جذابیت بیشتری را به بدن و سینه ها می بخشد.

سوتین اسفنج دار

انواع مدل های سوتین اسفنجی

خوشبختانه سوتین ها در انواع مدل ها و رنگ های مختلف تولید می شوند. که این امکان را برای بانوان عزیز ایجاد می کنند که در شرایط مختلف و با انواع مختلف لباس ها و با سلیقه های گوناگون سوتین مورد نیاز خود را تهیه کنند. سوتین های اسفنج دار نیز از این امکانات برخورداند. به همین دلیل در ادامه به بحث در باره شناخت مدل های سوتین اسفنجی می پردازیم

  • سوتین اسفنج دار فنر دار

این مدل سوتین ها در ظاهر هیچ فرقی با سوتین های کش دار ندارند ولی فقط یک بخش متفاوت است که ان هم بند های سوتین است که در مدل های فنر دار از فنر استفاده شده و تنگ تر هستند و فشردگی زیادی دارند

توجه کنید که سوتین اسفنج دار فنر دارتان با کیفیت باشد. چون اگر کیفیت مناسبی نداشته باشند احتمال دارد در طولانی مدت باعث زخم شدن پوست و پستان ها می شوند.

  • سوتین اسفنج دار کش دار

این نوع سوتین ها در ظاهر با سوتین های اسفنج دار فنردار تفاوتی ندارند. با این حال تنها قسمت متفاوت آن‌ ها بند‌های سوتین می باشد که در مدل‌ سوتین اسفنجی کش دار، کش پارچه ای یا بدون رنگ تعبیه می گردد. این نوع سوتین ها از نظر راحتی برای بانوان، از مدل سوتین اسفنج دار فنردار بهتر عمل می‌کند و به همین دلیل، از فروش بالایی برخوردار است. همچنین استفاده از اسفنج در این نوع سوتین‌ها، باعث می‌شود که سینه به شکل بزرگتر و خوش فرمی داشته باشد که از مزایای این مدل برای خانم‌ها و دختران بوده و بسیار مورد پسند آن‌ها قرار می‌گیرد.

  • سوتین اسفنج دار مجلسی

این دسته از لباس زیرها اغلب دارای طراحی و کیفیت بالاتری نسبت به دیگر مدل ها هستند. کاپ این محصول دارای کیفیت بالایی است و موجب می شود تا سینه ها خوش فرم تر و جذاب تر به نظر برسد. سوتین های مجلسی انواع مختلفی دارند که شامل سوتین عروس ، سوتین جک دار و… میگردد.

  • سوتین اسفنج دار دخترانه

بهترین گزینه برای دخترانی که تازه به سن بلوغ رسیده اند و باید از سینه بند استفاده کنند، سوتین اسفنجی دخترانه است. راحتی استفاده ، عدم ایجاد حساسیت و سبکی این دسته از سوتین ها موجب شده تا تقاضا برای این محصول روز به روز در حال افزایش باشد.

فواید سوتین اسفنج دار بر روی سینه ها

  • سینه ها را جذاب نشان می دهند.
  • جلوی افتادگی سینه را می گیرد.
  • از بزرگ شدن پستان ها در طول زمان جلوگیری می کند.
  • بالا تنه و بدن را جذاب و خوش فرم نشان می دهد.
  • فشار بر روی سینه ها را کم می سازد. بدین روش علاوه بر راحتی که ایجاد می کند، خطر ابتلا به سرطان را می کاهد.
  • به دلیل اسفنجی بودن باعث می شود هوا داخل سوتین اسفنج دار جریان داشته باشد و از بیماری های قارچی و پوستی جلوگیری می کند.

سوتین اسفنج دار

مضرات سوتین اسفنجی

استفاده طولانی مدت از این سوتین ها بخاط اسفنج استفاده شده ایجاد تعریق کرده و باعث بیماری های پوستی و قارچی می گردد. اما این احتمال در مقایسه با سایر سوتین ها کم تر است چون هوا داخل سوتین اسفنج دار جریان داشته باشد و از بیماری های قارچی و پوستی چلوگیری می کند.

همچنین از انتخاب سوتین های تنگ پرهیز کنید. زیرا سوتین های تنگ ایجاد فشردگی در سینه می کند که متاسفانه گاهی به سرطان سینه ختم می گردد. اما در حالت کلی اگر از سوتین های اسفنجی به صورت استاندارد استفاده شود، هیچ آسیبی به سینه نمی رساند.

آیا سوتین های اسفنجی سینه را کوچک می کند ؟

یکسری شعار های تبلیغاتی و حرف هایی بین مردم وجود دارد که سوتین های اسفنجی باعث کوچک شدن سینه ها  می شوند که باید گفت خیر! چنین سخنی واقعیت ندارد و به صورت علمی تایید نشده است و فقط می توان گفت که سوتین ها از افتادگی و بزرگ شدن سینه ها جلوگیری می کنند.

تفاوت سوتین اسفنجی و ابری

سوتین ابری نوعی سوتین اسفنجی است و فرقی ندارد ولی با نام سوتین ابری نیز شناخته می شود. سوتین های ابری یا همان اسفنجی در مدل ها و طرح های گوناگون تولید می شوند و طرح های گلدار و… دارند که باعث می شود طرفدار زیادی پیدا کند.

قیمت سوتین اسفنجی

فروشگاه آنا مکث خوشبختانه توانسته در این زمینه با موفقیت عمل کند. سوتین های اسفنج دار با کیفیت مطابق با بهداشت جهانی و سلامت به شما عزیزان عرصه سازد. شما می توانید با مراجعه به سایت از اجناس متنوع آنا مکث دسدن و خریداری نمایید.

خرید عمده سوتین اسفنج دار

با خرید عمده سوتین اسنجی از فروشگاه لباس زیر زنانه آنامکث در ایران، به راحتی قادر خواهید بود جنس و قیمت خود را تضمین کنید. همچنین به جهت متنوع‌ بودن محصولات لباس زیر آنامکث، مواردی مد نظرتان است را تهیه نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *