اخبار و مقالات

شورت فانتزی زنانه

شورت فانتزی

شورت فانتزی زنانه

لباس های فانتزی و خاص از گذشته مورد توجه بوده اند و مخاطبان خاص خود را داشته اند. با این وجود روند استقبال و استفاده از لباس‌های زیر فاتزی، و بویژه شورت زنانه فانتزی در سال‌های اخیر رشد بسیار قابل توجه ای داشته است. در این میان شورت‌‌ زنانه فانتزی به یکی از لباس زیرهای زنانه‌ی پر طرفدار تبدیل شده است.

در این نوشته به شرح کوتاه و مختصر انواع این پوشاک اشاره می‌کنیم.

شورت فانتزی چه نوع لباس می باشد؟

شورت فانتزی

شورت های فانتزی به دسته خاصی از شورت ها اطلاق می شود که با دیگر شورت هایی که در طول روز بکار گرفته می شود فرق دارد. این لباس های زیر معمولا دارای جنس و طرح های متفاوت هستند همچنین گاهی برش های این لباس های زیر نبز فرق دارد. به منظور اضافه کردن زیبایی و بالا بردن جذابیت شورت های فانتزی از اکسسوری های متفاوت مثل گل پاپیون و … استفاده می شود.

انواع شورت‌ های فانتزی به صورت خلاصه به شرح زیر است:

  • لامبادا،
  • فاق باز،
  • چرم،
  • توری،
  • حریر،
  • بندی با رنگ های خاص 

یک نکته قابل ذکر است که شورت های فانتزی های مختلفی هر روز در انواع طرح های متفاوت و خلاقانه می توانید در اینترنت، بازار و … می توانید پیدا کنید و این به دلیل قدرت خلاقیت طراحان لباس زیر در دنیای فشن است. این شورت های فانتزی فقط برای بانوان نمی باشد. به بیانی دیگر محدود به جنسیت نمی باشد و در تنوع بالا مردانه و زنانه طراحی و تولید می شوند.

انواع شورت زنانه فانتزی

شورت های فانتزی زنانه در دنیای امروزی بدون محدودیت است و از نظر سبکی و طرح و … دارای انواع زیادی است. دیزاینر های لبای زیر هر روزه با طرح های مختلف و جدید ما را متعجب می کند. در ادامه برخی از پر طرفدار ترین های شورت فانتزی را معرفی خواهیم کرد.

شورت های فانتزی فاق باز

جذاب ترین نوع شورت های فانتزی، شورت های فاق باز می باشند .امروزه برخی از لباس زیر هایی به تولید می رسند،به منظور بهبود روابط هستند. شورت های فاق باز بسیار جذاب و پر طرفدارند . این شورت ها از قسمت جلو باز هستند. رنگ ها و مدل های فانتزی موجودند .برای بهبود روابط می توانید از لباس زیر های فاق باز استفاده نمائید .

معمولا از پارچه  های حریر ،دانتل، گیپور ، چرم ، لاتکس ،توری و … دوخته می شوند. با توجه به طراحی متفاوت این شورت فانتزی زنانه و زیبایی خاصی که دارد، تن پوش این لباس زیر جذابیت خاصی به استفاده کننده می بخشد. بدون شک استفاده از این شورت نقش مؤثری در ایجاد حس مثبت خواهد داشت.

شورت های فانتزی جلو باز

شورت‌ های جلو باز یکی دیگر از انواع شورت‌ های فانتزی هستند. جلوی این لباس های زیر باز هستند. از ویژگی های مثبت این لباس های زیر در داشتن تنوع زیاد است که هر کسی با توجه به سلیقه و دلخواه خود می تواند آن را تهیه کند.

شورت‌های فانتزی زنانه پشت باز

از اسم این لباس زیر می توان فرم شورت را فهمید. باز بودن قسمت پشت این لباس ها، ویژگی اصلی آن‌ ها است. این دسته از لباس های زیر جزو شورت هایی است که توجه زیادی را به خود جلب می کند.

شورت‌های لامبادا یا تانگا

شورت لامبادا از پشت با یک نخ پارچه‌ ای متصلند ؛ باید بگوییم که شورت‌ های لامبادا نه فقط برای داشتن یک رابطه عاطفی جذاب به کار گرفته می شوند. بلکه بعضی از بانوان برای استفاده در طی روز نیز آن را بکار می گیرند.

شـورت تانگا یا Thong به نوعی از لباس زیر می گویند که از سمت جلو شبیه به یک شورت بیکینیست ولی در ناحیه‌ ی پشت میزان پارچه و پوشش را به حداقل رسانده است و قسمت باسن و ران‌ ها را نمی پوشاند. شورت های تانگا را با عنوان شورت‌ های بندی نیز می شناسند.

شورت های لامبادا یا تانگا کاربرد مفیدی که دارند این است که در مجالسی که لباس های تنگ، لباسی از جنس ساتن و … بپوشید با پوشیدن شورت معمولی خط آن لباس زیر جلوه لباستان را از بین می برد. شورت های لامبادا بهترین گزینه لباس زیر برای همراهی این لباس ها می باشد.

انواع شورت لامبادا به دلیل نداشتن خط علاوه بر استفاده در لباس‌ های مجلسی تنگ، شلوار و شلوارک‌ ها بسیار کاربردیست.

 

شورت فانتزی

 

شورت‌ های استرینگ

شورت استرینگ یا شورت بندی از در گروه شورت های فانتزی قرار می گیرد.به نظر می آید که این شرت ها بیشترین مخاطب را میان بانوان دارند. هر چند که در گذشته‌ی دور و جوامع سنتی پوششی برای مردان بوده و ریشه‌ ای در لباس زیر مردانه دارد. در واقع شورت‌های استرینگ (G-String) انواع شورت‌های تانگا (THong) است. این مدل شورت‌ ها بیشتر جنبه‌ ی فانتزی دارند. همانطور که گفتیم شورت های فانتزی مناسب استفاده طولانی مدت نیست پس نمی توان شورت های فانتزی استرینگ را مانند شورت های عادی در طول روز پوشید چون راحتی کافی را ندارند. در اصل شورت‌ های استرینگ طراحی و ساختار خود را از شورت‌های تانگا الگو برداری کرده است.

این شورت‌ ها ساختاری دارند که غالبا حاوی یک کش یا بند باریک به دور کمر و یک بند یا کش باریک که میانه‌ ی بند دور کمر را به قسمت پایینی جلوی شورت متصل می سازد و از میان باسن گذر می کند.

 

فرق شورت های فانتزی با شورت های نخی

با توجه به مطالب گفته شده این دو لباس زیر علاوه بر اینکه از نظر نوع و جنس پارچه فرق دارند، دارای ظاهری متنوع هم می باشند. البته شورت های فانتزی نسبت به شورت های نخی صاحب تنوع رنگ و ظاهر بیشتریند.

شورت های نخی بسیار راحت تر هستند نسبت به شورت های فانتزی. بنابراین شورت های نخی بر خلاف شورت های فانتزی مناسب مصرف عادی و طولانی مدت هستند. زیرا به دلیل جنسی که دارد (الیاف طبیعی ) باعث نمی شود پوست آسیب و آزار ببیند. ولی شورت های فانتزی اینگونه نیستند. برای کسانیکه پوست حساسی دارند توصیه می شود در انتخاب جنس لباس فانتزی خود دقت کنند.

شورت های فانتزی تنگ تر از سایر شورت ها هستند. بیشتر موترد چسبیده می باشند و در بلند مدت احتمال ایجاد عفونت و حساسیت پوستی هست.

توجه داشته باشید که شورت های فانتزی برای استفاده طولانی مدت مناسب نیستند و شما نباید از آن ها به مدت طولانی استفاده کنید. زیرا نواحی حساسی از بدن مانند واژن به خاطر داشتن رطوبت طبیعی، نیاز به گردش جریان هوا خوب دارد تا پوست بتواند تنفس طبیعی خوبی داشته باشد. رطوبت زیاد در این نواحی باعث ایجاد بیماری های پوستی مانند عفونت یا قارچ خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *