اخبار و مقالات

شورت فانتزی مردانه

لباس زیر فانتزی مردانه

شورت فانتزی مردانه

لباس های فانتزی و خاص مثل شورت فانتزی مردانه از گذشته مورد توجه بوده اند و مخاطبان خاص خود را داشته اند. با این وجود روند استقبال و استفاده از لباس‌های زیر فاتزی، و بویژه شورت زنانه فانتزی در سال‌های اخیر رشد بسیار قابل توجه ای داشته است. برخلاف عقیده بسیاری درباره شورت های فانتزی که این لباس های زیر برای زنان است، مردان نیز دارای این لباس ها در انواع طرح ها و رنگ های گوناگونند که می توانند با توجه به نیاز و سلیقه خود آن ها را تهیه نمایند.

لباس فانتزی مردانه

سبک فانتزی لباس زیر از زمان های بسیار دور وارد دنیای مد شده است و بسیاری از آقایان برای جذابیت بیشتر از این لباس ها استفاده می کنند.

اما شورت فانتزی مردانه

این لباس های زیر مردانه در انواع گوناگون، در بین آقایان دارای محبوبیت هستند. محبوب ترین شورت های فانتزی به شرح زیر است:

  • شورت های فانتزی پشت باز،
  • شورت های فاق باز،
  • شورت مردانه عروسکی
  • و شورت های جی استرینگ.

این شورت ها که به نام  هارنس فانتزی هم می شناسند از رایج ترین انواع لباس های زیر فانتزی بوده که در طرح ها، رنگ ها و اجناس گوناگون تولید و طراحی گشته اند و در بازار وجود دارند.

برای مثال شورت مردانه عروسکی که در طراحی این مدل شورت‌ ها معمولا از طرح حیوانات و طرح‌های کارتونی و عروسکی استفاه میشود مانند طرح فیلی که هم در دسته‌ی شورتهای عروسکی قرار میگیرد و هم مدل خرطوم دار محسوب می شود.

شورت های فانتزی مردانه از نوع شورت های اسلیپ به حساب می آیند و استایل آن در دسته شورت های پشت باز است. پارچه به کار رفته در این شورت پشت باز مردانه از جنس ریون است. بخش جلوی این شورت فانتزی حدودا ساده است و به شکل شورت های معمولی اسلیپ میباشد. قسمت پشت آن باز بوده و باسن را نمی پوشاند. این لباس زیر به نحوی طراحی شده است که باسن را نمایان کرده و جذابیت خاصی به تن پوش آن داده است.

چرا لباس زیر مردانه مهم است؟

لباس های زیر به دلیل برخورد مستقیم با بدن دارای اهمیت بالائی هستند. در لباس های زیر مردانه شورت مردانه بسیار مهم تر است و شاید مهم ترین تکه لباسی است که یک شخص به تن می کند. از این رو اگر جنس این لباس به‌ اندازه کافی دارای کیفیت لازم نباشد، یا سایز آن زیادی تنگ یا خیلی گشادتر از سایز مناسب بدن باشد، و یا مشکلاتی از این قبیل داشته باشد، فرد در طول روز به‌شدت اذیت خواهد شد و حس راحتی کافی نخواهد داشت و به این روش نمی تواند تمرکز کافی در انجام امور خود دارا باشد.

 بعضی از شورت‌ها از نظر الیاف و باقت باعث باقی ماندن رطوبت ناشی از تعرق، شستن اعضای بدن و دیگر عوامل محیطی می‌ گردد. این امر موجب نفوذ و رشد انواع ویروس و باکتری شده و پای آن شخص به صورت مستمر حس خارش خواهد داشت و به اصطلاح له کردن کشاله ران خواهد شد. با این تعریف می‌توان گفت انتخاب درست و مناسب شورت اسپرت مردانه متناسب با شرایط زیربسیار مهم است.

  • محل زندگی،
  • شرایط آب و هوایی،
  • نوع شغل 
  • فعالیت‌های روزانه

تعدادی از مردان به دلیل اهمیتی که برای لباس‌ های خود قائل هستند، وسواس زیادی هم در خرید لباس ‌زیر به خرج می‌ دهند و وقت زیادی در خرید این موارد صرف می نمایند.

ضرورت پوشیدن شورت برای مردان

شورت در لباس‌ های زیر گروه بندی می شود و اشخاص زیادی از آن استفاده می‌ نمایند. با دانستن عوارض عدم استفاده از شورت مردانه، فواید استفاده از آن نمایان می‌ گردد. در خصوص توضیح بیشتر در مورد شورت مردانه شیک و انواع شورت مردانه بهتر است درباره فلسفه استفاده از شورت صحبت کنیم. انسان‌ ها همواره از نقاط حساس بدن خود محافظت می سازند. یکی از انواع رایج مراقبت از قسمت‌ های حساس بدن پوشیدن آن‌ ها می باشد. با توجه به این توضیح می‌ توان گفت که وظیفه اصلی انواع شورت مردانه این است که از نواحی حساس مردان محافظت کند. مورد گفته شده را می‌توان وظیفه اول و اصلی شورت مردانه دانست، اما بهتر است بدانید که تنها وظیفه آن نیست.

لباس زیر و بهداشت آن

به طور کلی، پوشیدن شورت مردانه بهداشت فردی را افزایش می بخشد. به بیانی بهتر  می توان مثال زیر را زد:

شما برای رفتن به محل کار خود شلوار جین را می پوشید. پوشیدن هر لباسی باعث می شود تا عرق بدن بر روی آن قرار گیرد و به مرور در صورت نشستن به طور مداوم محیط عالی برای رشد باکتری ها شود.

شورت فانتزی مردانه

به صورت معمول اشخاص شلوار جین را به صورت روزانه نمی توانند بشویند ولی امکان تعویض و شستن شورت به صورت روزانه فراهم می توان کرد. پس با پوشیدن شورت مردانه به راحتی می‌توانید از رشد باکتری‌ های مضر در مجاورت نقاط حساس بدن خود خودداری نمود.

شورت مردان یک راه ایده‌ال برای خشک نگه داشتن نواحی حساس بدن است. در خصوص شورت و اهمیت استفاده از آن بهتر است بگوییم که شورت مردانه از جمله لباس‌های زیری است که از تنوع بالایی برخوردار است.

زود به زود لباس زیر بخرید

برخی آقایان این تصور را دارند. که شورت ها و لباس های زیر مردانه خود را می‌توانند. تا وقتی که واقعاً پاره و غیر قابل استفاده نشده است، به تن نمایند. یا این‌ که خانم‌ ها هستند که دوست دارند لباس‌ زیر های متنوع داشته و به تن کنند. یا به دلیل ویژگی‌  های خاص اندام تناسی‌ شان، لازم است که برای حفظ سلامت و رعایت بهداشت بیشتر، زود به زود لباس زیر تهیه نمایند.

اما این تصورات به اشتباه است. همان اندازه که حفظ بهداشت لباس زیر در حفظ سلامتی خانم‌ها نقش مهمی ایفا می کند. در مراقبت از سلامتی آقایان نیز مؤثر می باشد. یعنی آقایان نیز باید به تعویض هر روزه لباس زیر خود عادت کرده. و البته حداقل هر 6 ماه یک بار برای خرید شورت جدید تهیه سازند.پوشیدن لباس زیر های فانتزی چون بصورت روزانه نیست. معمولا دیر تر خراب می شوند. اما لباس های زیر روزانه را باید زود به زود تعویض کنند. تا از آسیب هادر محافظت شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *