اخبار و مقالات

شورت یکبار مصرف و کاربرد آن

کاربرد شورت یکبار مصرف

شورت يكبار مصرف چیست ؟

ترشحات واژن يكي از مواردي است كه اغلب مادران در طول مدت بارداري خود با زیاد تر  شدن آن روبه رو می شوند. اين ترشحات بعضی وقت ها، طبيعي بوده. و گاهي به دلیل وجود يك مشكل ایجاد می شوند. بايد تاکید کنیم که ترشحات بارداري معمولاً سفيد ، شيري و غليظ می باشند. كه مي توانند منجر به کثیف شدن لباس زير شده و البته اذيت و آزار بانوان و مادران را باعث شود. یک راه حل خوب، به کار بردن شورت مناسب است. یکی از این شورت های مناسب، شورت یکبار مصرف یا شورت مسافرتی است. فروشگاه آنامکث قصد دارد در این مقاله به بررسی شورت یکبار مصرف و کاربرد های شورت یکبار مصرف بپردازد. با ما همراه باشید.

 شورت شورت یکبار مصرف یا شورت مسافرتی يك زير مجموعه از دسته هاي لباس زير مي باشد. از کاربرد های شورت یکبار مصرف می توان گفت که علاوه بر محافظت از نواحي حساس تحتاني بدن، موظف به جذب رطوبت و خشك نگاه داشتن آن می باشد.

کاربرد های شورت یکبار مصرف بانوان

  • مناسب دوران بارداری
  • منـاسب پس از زایمان
  • مناسب دوران قاعدگی یا پریود ماهیانه
  • مناسب سالن های زیبایی و ماساژ
  • مناسب مسافرت
  • مناسب فاصله ی برگشت از استخر
  • مناسب باشگاه های ورزشی
  • مناسب پس از برخی عمل های جراحی

نکته ای درباره شماره ۱ و ۲ و ۳: در این موارد به دلیل ترشحات بیش از حد واژن استفاده از شورت یکبار مصرف بسیار کمک کننده می باشد.

شورت های یکبار مصرف

شورت های یکبار مصرف

معرفي شورت یکبار مصرف بانوان

براي دوران بارداري و مدتی كه ترشحات زياد می شود و باعث ناراحتي و مشكل می گردد، شورت يكبار مصرف می تواند بسیار مفید باشد و شما را از اين دغدغه بزرگ و بيماري هاي بعد از آن، محافظت نماید. می توان اشاره کرد که شورت های یکبار مصرف به راحتی و با قيمت بسيار ارزان در دسترس شما بانوان عزیز مي باشد.

کاربرد های دیگر شورت یکبار مصرف

  • در دوران قاعدگي مي توان از شورت يكبار مصرف بانوان کمک گرفت. بدین ترتیب می توان با خيالي راحت و آسوده، به كار هاي روزمره خود رسیدگی نمود.
  • در زمان هایی که ترشحات بالائی مشاهده می کنید.
  • در ساعاتی که مدت زیادی را در بیرون از منزل هستید مثل کار و مسافرت
  • اين شورت يكبار مصرف براي بانوان شاغل می تواند بسيار مفید باشد و دغدغه ي كثيف شدن لباس فرم را به طور كلي از ذهن آن ها خارج سازد.
  • در دوران بارداری به دلیل اینکه ابداً تامپون استريل نيست و احتمال انتقال عفونت به جنين وجود دارد از شورت یکبار مصرف استفاده کنید. همچنين شستشوي داخل واژن در این دوران نیز توصيه نمي گردد. از این جهت که باكتري هاي خوب داخل واژن را هم می تواند از بین ببرد.

با توجه به موارد بالا، ما به شما بانوان عزیز و تمیز، استفاده از شورت مناسب و البته شورت يكبار مصرف را پیشنهاد می کنیم . خوشبختانه اين شورت ها در سايز بندي گوناگون توليد و بسته بندي می شوند و براي راحتي شما عزيزان توزيع و عرضه مي گردد.

عوارض نپوشيدن شورت چيست ؟

بهتر است این بخش از مقاله کاربرد های شورت یکبار مصرف را با این مقدمه آغاز نمائیم. شما لباس هاي زير خود را زود به زود تعويض مي كنيد. و هميشه لباس زير شما ، تميز بوده و از هر گونه آلودگي دور است. برای مثال يك روز در ميان شورت خود را تغییر می دهید و شورت ديگري را می پوشید. شما با این کار  سطوحي كه محل بسیار متعادل و مغذي براي رشد باكتري می باشد را زود به زود عوض کرده و سطوح تميز و عاري از آلودگي را جای آن می آورید.

شورت یکبار مصرف

شورت یکبار مصرف

حالا در صورتی كه شما اصلاً شورت نپوشید چه می شود؟ شما هر روز شلوار جين تان را به تن می کنید و از خانه خارج می شوید. چه برای مدت طولانی چه حتی برای دقایقی. هر چند وقت يكبار شلوار جين خود را مي شوئيد؟ شاید پاسخ دهید كه شلوارتان را عوض مي كنيد. ولی هر كدام را چند وقت به چند وقت تمیز می کنید؟ شما هر بار با به تن نمودن شلوار جين ، رطوبت قسمت هاي تناسلي را با شلوار جذب كرده و در خود جايگاه مناسبي براي رشد باكتري هاي مضر فراهم مي آوريد.

البته اين امر براي آقايان ريسك كمتري دارد ولي در هر صورت ريسك آن قابل قبول نيست. و بالعكس در بانوان بسيار خطرناك تر بوده و شروع بسياري از بيماري هاي مرتبط با بانوان مي تواند باشد.

نكته مهم :

خيلي از خانم ها زياد از شورت استفاده نمي كنند. برای نمونه هنگام رجوع به توالت، با دستمال خود را خشك مي كنند  و در خيال خود بسيار تميز و عاری از آلودگي باكتريايي مي شوند. ولی اين کار و استفاده از دستمال توالت كه عمدتاً از خمير كاغذ توليد مي شوند تولید می گردند باعث ایجاد خارش و حساسيت هاي دستگاه تناسلي مي شوند. خيلي ها مي گويند از دستمال نخي و پنبه اي استفاده مي نمايند. به این جهت كه از احساس خيسي بعد از توالت و شستن نواحي تناسلي خوششان نمي آيد. ولی تكرار اين كار هم مي تواند موجب خشكي و خارش پوست در اين نواحي شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *