اخبار و مقالات

لباس خواب مردانه

لباس خواب مردانه

استفاده از لباس های رسمی و روزانه در طول روز و برای ساعات طولانی می‌تواند خستگی را تا چند برابر حد معمول افزایش دهد. از همین جهت است لباس خواب مردانه و زنانه مناسب می تواند کمک کننده باشد تا بتوانید به راحتی خستگی ها را بر طرف کنید. از این رو در این مقاله از فروشگاه لباس زیر آنامکث به بررسی لباس خواب مردانه می پردازیم. با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

لباس خواب مردانه

یکی از دلایلی که انتخاب و استفاده از لباس خواب را مهم جلوه می‌دهد آن است که خواب یکی از اعمال طبیعی زندگی هر فرد است که تاثیر مستقیم و به سزایی روی راحتی و مخصوصا زیبایی فرد دارد. هر شخص به گونه‌ای به خواب می‌رود، افرادی هستند که به سرعت می‌خوابند و عده‌ای هم باید زمانی را در بستر بگذارنند تا به آرامی به خواب بروند، اما نکته‌ای که اهمیت دارد لباس خواب است که تاثیر فراوانی روی عملکرد خوابتان دارد.

تاریخچه لباس خواب مردانه

لباس‌ خواب مردانه امروزی به نسل‌ هایی از لباس‌ هایی اشاره دارند که مردان اروپایی در سفرهای خود به آسیا در سال 1850 به اروپا با خود آوردند. در آن زمان، مردان اروپایی برای شلوار های خود بر اساس آن چه که در آسیا مشاهده کرده بودند، یک ژاکت طراحی کردند و آن را برای استراحت خانگی استفاده می‌ کردند. پس از آن، افرادی که در مناطق گرم سیر اروپا زندگی می‌ کردند، از این نوع لباس خواب استفاده کردند و این باعث شد استفاده از لباس‌ های راحتی و خواب برای مردان اروپایی گسترده‌ تر شود. پس از جنگ جهانی دوم، زنان اروپایی نیز شروع به الگو برداری از این طراحی برای استفاده در زمان استراحت خود کردند. امروزه، پس از گذشت بیش از یک قرن، کمتر کسی وجود دارد که در زمان استراحت و خواب از لباس‌ های مناسب استفاده نکند.

بلوز شلور 3 تیکه مردانه برند max مدل باربری

بلوز شلور 3 تیکه مردانه برند max مدل باربری با طرح زیبا و پر طرفدار خود اعتماد به نفس و آرامش را برای شما به ارمغان می آورد.

در کشور ایران، لباس خواب یا لباس راحتی را به عنوان پیژامه یا پای‌جامه می‌ شناسیم. این لباس از پنبه یا ساتن ابریشم ساخته می‌ شود. البته در سال‌ های اخیر، طرح ها و پارچه‌ های متنوعی برای شلوار و لباس خواب استفاده می‌ شود. تاریخچه پیژامه به مردان آمریکای شمالی و انگلستان بازمی‌گردد. زیرا آن‌ ها در طراحی لباس خواب مردانه خود از پیراهن و شلواری آزاد و با الگویی کمی گشاد تر از حد معمول استفاده می‌ کردند. از کش برای کمر شلوار استفاده می‌ شد و پیراهن دو جیب در کنار آن داشت. لباس خواب دو تکه، آزاد و با وزن کم و سبک، بیشتر از پنبه ساخته می‌ شد. این ترکیب کافی بود تا هر فردی تجربه خوابی آرام و راحت داشته باشد.

یکی از لباس هایی که مردان ایرانی در سال های نه چندان دور در خانه و عموما به هنگام خواب و استراحت استفاده می‌ کردند،زیرپوش مردانه بود. لباسی که هم کارکردی به عنوان لباسی برای زیر پیراهن و برای جلوگیری تعرق بدن استفاده می‌ شد و هم بعد تر به دلیل راحتی مناسب برای زمان استراحت و خواب از آن استفاده می‌ شد.

انواع لباس خواب مردانه

استفاده آقایان از لباس خواب بستگی به سلیقه هر فرد و میزان راحتی او دارد. در گذشته، تنها لباس خواب مردانه شامل بلوز و شلوار مردانه بود. اما مانند سایر لباس‌ ها، لباس خواب مردانه نیز توسط طراحان مد و فشن مورد توجه قرار گرفته است و هم‌ اکنون دارای تعداد و تنوع زیادی در طرح و رنگ می‌ باشد.

لباس خواب مردانه یکسره

اگر برای فصل زمستان به دنبال احساس گرما هستید، پیشنهاد می‌ کنیم از لباس خواب یکپارچه استفاده کنید. این نوع لباس خواب به دلیل الگو و برش و دوخت خاص خود، شما را گرم نگه می‌دارد و تجربه‌ ای لذت بخش از خواب برای شما به ارمغان می‌ آورد. معمولاً این لباس‌ ها از پشم گوسفند ساخته می‌ شوند. برای راحتی در باز و بسته کردن، از زیپ یا چند دکمه در جلوی آن استفاده می‌ شود. لباس خواب یکپارچه شباهتی به لباس‌ های نوزادان دارد، اما برای بزرگسالان طراحی شده است.

لباس خواب دو تکه مردانه

این لباس خواب مردانه دو تکه از آن دست لباس هایی است که بیشتر از هر مدلی دیگری مورد توجه آقایان قرار می‌گیرد. لباس خواب دو تکه عموما از یک شلوار یا شلوارک گشاد و آزاد به همراه تیشرت یا پیراهن تشکیل شده است. برای راحتی بیشتر شلوار را از همان پارچه بلوز یا پیراهن تولید می‌کنند تا به همان میزان راحتی و حس آزادی را برای قسمت بالا تنه و پایین تنه ایجاد کند. جنس لباس خواب دو تکه مردانه عموما از پارچه های پشمی، ساتن و همینطور پارچه های نخی است. تا راحتی را هنگام خواب و استراحت به همراه داشته باشد.

روبدوشامبر مردانه

روبدوشامبر مردانه یک نوع لباس خواب راحت و بلند است که به طور عمومی روی لباس خواب قرار می‌ گیرد. این لباس خواب دارای آستین بلند و یک کمربند برای بستن و فشردن آن است. این مدل از لباس خواب شاید در ایران رایج نباشد، اما با استفاده یکباره از آن، قطعاً طرفداران خود را در میان دارد و تجربه‌ ای راحت از خواب را برای شما فراهم می‌ کند.

روبدوشامبر مردانه آنامکث

روبدوشامبر مردانه آنامکث در انواع طرح ها و رنگ های مختلف موجود در سایت آنامکث

پوشیدن زیرپوش مردانه می‌ تواند جلوگیری از عرق کردن و جذب عرق روی پوست را فراهم کند. بنابراین در محیط‌ های گرم می‌ تواند یک گزینه مناسب باشد. استفاده از الیاف مناسب برای تولید زیرپوش مردانه بسیار مهم است. زیرا این نوع لباس‌ ها به طور مستقیم با پوست در تماس هستند و استفاده از الیاف پلاستیکی ممکن است باعث حساسیت پوستی شود. زیرپوش مردانه در انواع مختلفی تولید می‌ شود، به طوری که هر فرد با توجه به سلیقه خود می‌ تواند مدل مناسب را انتخاب کند.

پیراهن خواب مردانه

پیراهن خواب مردانه یک نوع لباس است که الگوی آن شباهتی به تی‌ شرت دارد، اما با قدی بلند که تا بالای زانو می‌ آید. این نوع پیراهن خواب مناسب روز های گرم بهار و تابستان است و تجربه‌ ای شیرین از خواب را برای شما به ارمغان می‌ آورد. یکی از نکته های جالب در استفاده از لباس خواب گشاد و آزاد برای آقایان، بهبود گردش خون در بدن است و به عضلات و اعضای بدن اجازه استراحت می‌دهد. شما می‌توانید این پیراهن خواب را همراه با شلوار یا شلوارک یا حتی بدون آن استفاده کنید و از خوابی شیرین لذت ببرید.

کلام آخر

در مورد لباس خواب مردانه، می‌ توان گفت که انواع و مدل‌ های مختلفی وجود دارند. که با الگو های جذاب در بازار عرضه می‌ شوند. قبل از خرید هر لباس خوابی برای استراحت در خانه، مطمئن شوید. که جنس پارچه آن مناسب است و لباسی را انتخاب کنید. که پارچه‌ ای نرم و راحت داشته باشد. همچنین، از خرید لباس‌ های تنگ و چسبان برای زمان خواب و استراحت به عنوان لباس خواب مردانه خودداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *