اخبار و مقالات

ویژگی های سوتین نخی مناسب

سوتین نخی مناسب

سوتین نخی، سوتین محبوب

انتخاب یک سوتین مناسب با سنجیدن شرایط و موقعیتی می باشد که قرار است در آن حضور یابد. مثلا اگر می خواهید به مهمانی بروید و لباس خود را باز انتخاب کرده اید، سوتین های بدون بند می توانند درست ترین انتخاب باشند. یا زمانی که تصمیم به انجام ورزش می گیرید سوتینی که جنس آن حالت جذب رطوبت را دارد، مناسب شرایط شما بوده و یا زمانی که که تنها هدفتان برای آن روز یا ساعات مشخص فقط برنامه قدم زدن یا انجام کار های روزانه را دارید، بدون شک سوتین  نخی مناسب که از نخ و پنبه تولید شئه است می تواند راحتی بسیاری را به شما هدیه دهد.

از این رو می توان گفت برای بانوان، انتخاب سوتین نخی مناسب به منظور استفاده در طول روز می تواند بهترین گزینه بوده. بطوریکه سوتین نخی مناسب از گذشته تا کنون انتخاب بسیاری از بانوان در شرایط مختلف بوده است.

پارچه مورد استفاده در سوتین نخی مناسب

در زمان های گذشته، برای تولید تقریبا همه لباس های زیر، پارچه های بافته شده طبیعی که جنس هایی همچون لنین،نخ و ابریشم داشت، بکار می رفت. از زمان جنگ جهانی دوم با روی کار آمدن نایلون، در پارچه های لباس زیر هم تغییراتی اعمال گشت. نایلون دارای نقاط قوتی زیادی است؛ مثلا:

  • کشش،
  • دوام،
  • رنگ،
  • مراقبت آسان،
  • و…

 

سوتین-نخی-آنامکث

سوتین نخی آنامکث: جهت دیدن مدل و کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

 

از این رو، تولید کردن لباس زیر با این نوع از پارچه ها بیشتر شد و پس از جنگ نایلون در کنار سایر پارچه های مصنوعی در همه انواع لباس زیر به کار رفت.

اینکه پارچه استفاده شده در لباس زیر چه چیزی باشد، از زمان های گذشته تا حالا، روی ظاهر لباس زیر بسیار موثر است. امروزه انتخاب پارچه مناسب و سازکار با پوست می تواند یکی از درست ترین تصمیم هایتان در انتخاب لباس زیر باشد.

در انتخاب پارچه سوتین توجه به موارد زیر بسیار ضروریست:

  1. جنس پارچه با توجه به وزن آن
  2. نوع پارچه 
  3. حساسیت پوست فرد

در ادامه به بررسی علت های این سه مورد می پردازیم:

دلیل انتخاب پارچه نخی برای لباس زیر و سوتین نخی مناسب

موارد زیر بازگو کننده علت های دقت به پارچه سوتین همراه با توضیحات آن هاست.

وزن و ضخامت پارچه سوتین نخی مناسب

لباس زیر و سوتین شما نزدیک بدن است وتقریبا همه روزه زیر لباس هایمان از لباس زیر استفاده می کنیم.بنابراین توجه به ضخامت و وزن پارچه و اینکه حجیم به نظر نرسد اهمیت زیادی دارد.و معمولا پارچه های نازک گزینه مناسب تری برای انتخاب هستند.

نوع پارچه سوتین سوتین نخی مناسب

از آنجا که نوع پارچه در ظاهر سوتین شما تاثیر بسیاری دارد، بنابراین توجه به نوع پارچه هم مهم است.

حساسیت پوستی جنس سوتین

همانگونه که قبلا بیان نمودیم، لباس زیر به پوست شما در نزدیک ترین حالت ممکن است و می تواند باعث ایجاد حساسیت پوست گردد که این حساسیت ها با توجه به جنس پوست هر کسی فرق دارد. سایش لباس زیر روی پوست می تواند باعث ایجاد ناراحتی هایی گردد. پس بهتر این می باشد که در انتخاب سوتین دقت نمائیم و جنسی از سوتین را انتخاب کنیم که با پوست مان سازگار می باشد.

رعایت بهداشت با انتخاب مناسب سوتین

به علاوه با توجه به نزدیکی لباس زیر با پوست بدن انتخاب جنس مناسب بر بهداشت و سلامت زنان نیز تاثیر گذار است.
در شرایط عادی و استفاده روزانه بهترین جنس برای استفاده، پارچه صد در صد نخی است.زیرا لباس زیری که از نخ تهیه شده باشد، بسیار بهداشتی‌تر از مدل‌هایی است که از الیاف مصنوعی استفاده شده .

به همین دلیل توصیه می‌ کنیم خانم‌ها در استفاده عادی و روزانه خودتا حد امکان از سینه بندهای نخی استفاده کنند.

پارچه نخی مورد استفاده در سوتین نخی مناسب

پارچه نخی استفاده شده در سوتین نخی مناسب، نوعی پارچه با دوام با نرمی یکدست است که قدرت جذب بالایی داشته و یکی از اصلی ‌ترین پارچه ها برای تهیه لباس زیر است. این پارچه ها اغلب به صورت چاپ شده یافت می شوند. پارچه ‌های پنبه‌ ای در بیشتر موارد ظاهری ساده و غیر رسمی دارند.

  •  تنفس پذیری بالا،
  • وزن سبک و
  • بافت نرم این پارچه ها

مواردیست که این پارچه هار را مناسب یک لباس زیر و سوتین نخی مناسب می کند. این جنس نرم و راحت برای سلامتی و بهداشت بانوان بسیار مناسب می باشد.

سوتین-نخی-کرم-آنامکث

سوتین نخی کرم آنامکث: جهت دیدن مدل و کسب اطلاعات بیشتر درباره محصول کلیک کنید.

سوتین نخی

سوتینهای نخی در واقع یکی از انواع سوتین نیستند. و فقط تفاوت آنها با سایر سوتین ها در جنس پارچه به کار رفته در آن است. پس سوتین های نخی مانند سایر سوتین های دارای مدل های پد دار بدون پد،فنر دار ، جک دار و….. می باشد.

سوتینهای نخی همانطور که از نامش پیداست از پارچه نخی و پنبه تهیه شده است.تا خطر ابتلا به بیماری های پوستی و فشار به پستان ها و سرطان پستان را کاهش دهد. علاوه بر این سوتین های نخی خنک و راحت هستند و می توانند یکی از بهترین گزینه ها جهت استفاده در فصول گرم سال باشند .

سوتینهای نخی در فصل تابستان و مناطق گرم

می دانیم یکی از دغدغه های خانم ها استفاده از سوتین در فصول گرم سال و همچنین استفاده طولانی مدت از سینه بند در زیر لباس در محیط کار و روزمره است علاوه بر این بسیاری از خانم ها نگران فشار سینه بند به پستان ها و بیماری های ناشی از آن در استفاده طولانی در طی روز می باشند.از طرفی نبستن سینه بند و حضور در محیط بیرون و بالا و پایین رفتن پستان ها در هنگام راه رفتن و حرکت ،بیرون زدن نوک سینه ها و بدفرم شدن اندام دغدغه ای بزرگتر است .علاوه بر این همانطور که تحقیقات نشان داده خانم هایی که در محیط بیرون از سینه بند استفاده نمی کنند اعتماد به نفس پایین تری نسبت به خانم هایی که از سوتین استفاده می کنند دارند.

استفاده از سوتین نخی مناسب

 بنابراین توصیه ما در جهت حل کردن این مشکلات به بانوان استفاده از سوتین نخی مناسب البته با سایز مناسب می باشد. به این دلیل که وقتی پارچه سوتین قابلیت عرق گیری و جابه جایی و گردش هوا را داشته باشد، پوست را خنک نگه می دارد و از تجمع باکتری های بیماری زا بر روی پوست نیز جلوگیری می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *