اخبار و مقالات

ویژگی های شورت لامبادا

ویژگی های شورت لامبادا

ویژگی های شورت لامبادا مناسب

با توجه به مطالب گفته شده از طرف روانشناسان علاوه بر اهمیت یک رابطه عاطفی خوب و مناسب، داشتن رابطه جنسی که در آن زوجین احساس رضایت کنند برای محکم تر نمودن بنیان خانواده بسیار اهمیت دارد. از این رو طبیعی می باشد که همسران برای بهتر شدن رابطه زناشویی خود تلاش نموده و از راه‌ هایی برای جذاب تر جلوه کردن این رابطه بهره ببرند. یکی از راه‌ های پیشنهادی برای بیشتر کردن اشتیاق در رابطه جنسی، پوشیدن لباس‌ های زیر مناسب و زیبا در رابطه زناشویی می باشد. شورت لامبادا یکی از این لباس های جذاب می باشد. به خاطر اهمیت این موضوع در این مطلب به بررسی ویژگی های شورت لامبادا خواهیم پرداخت. با سایت آنامکث همراه باشید.

یکی از راه‌ های بالا بردن شوق در رابطه زناشویی بکار بردن لباس‌ های زیر مناسب و جذاب می باشد. بانوان معمولاً به داشتن یک لباس زیر مناسب و بهداشتی اهمیت بسیاری قائل می باشند و برای آن‌ ها خرید لباس زیر می تواند خیلی خوش آیند و جذاب عمل کند.

شورت لامبادا در طرح های مختلف

لباس‌ های زیر زنانه دارای طراحی و رنگ و همچنین جنس‌ های گوناگونی می باشند.  لباسی که علاوه بر زیبایی، تحریک کننده هم باشد. با وجود تنوع مدل‌ های بالای شورت، زمانی که تصمیم داشته باشید از لباس زیر تحریک کننده و فانتزی در رابطه جنسی خود بکار ببرید، در بین شورت‌ های مختلف، شورت های لامبادا محبوبیت بسیار بالائی در طول زمان بدست آورده اند؛ ولی ویژگی های شورت لامبادا چیست؟

شورت-آنامکث1

از شورت های جذاب آنامکث. جهت دیدن مدل کلیک کنید.

 

در بین شورت‌ های فانتزی موجود در بازار، شورت های لامبادا برای داشتن یک رابطه زناشویی جذاب طرفداران بسیاری به دست آورده است. این مقاله به بررسی اینکه شورت لامبادا چیست و انواع شورت های لامبادا کدام است و همچنین ویژگی های شورت لامبادا خواهیم پرداخت. با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

شورت لامبادا چیست؟

شورت لامبادا به آن نوع از شورت‌ هایی اطلاع می شود که از پشت با یک نخ پارچه‌ ای به هم متصل گشته اند. ولی شورت‌ های لامبادا نه تنها به منظور داشتن یک رابطه عاطفی جذاب استفاده می شوند بلکه تعدادی از بانوان برای مصرف روزانه هم از آن استفاده می‌ نمایند. برای نمونه، ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید به مراسمی بروید و هر شورتی را که به تن می نمائید باز هم خط آن در لباس شما دیده می شود. بخصوص در صورتی که جنس لباس شما ساتن باشد، این خط بسیار آزار دهنده عمل خواهد کرد.

از ویژگی های شورت لامبادا این است که به دلیل نداشتن خط، می تواند در لباس‌ های مجلسی تنگ، شلوار و شلوارک‌ ها بسیار مناسب باشد. شاید بتوان اینگونه بیان کرد که یک لباس زیر خوب می تواند به عنوان یک تسکین دهنده خوب برای کسانی باشد که از خط لباس زیر در لباس‌ های مجلسی و حتی لباس های  آزار می‌ بینند؛ ولی چه نوع شورت لامبادا با چه ویژگی هایی را تهیه کنید و کاربرد آن به سلیقه شخصی شما وابسته است.
اما برای بیش تر افراد از شورت لامبادا برای تحریک جنسی در رابطه زوجین مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع، تن خور شورت لامبادا بسیار زیبا می باشد و به دلیل طراحی های دقیقی که دارد، نقش مؤثری در بالا بردن رضایت جنسی زوجین ایفا می نماید.

جنس شورت لامبادا چیست؟

از ویژگی های شورت لامبادا این است که این شورت ها تنها برای بانوان نبوده و آقایان هم می توانند از مدل های مردانه آن استفاده کنند. تنوع مدل شورت زنانه لامبادا و همینطور مدل های مردانه بسیار بالا می باشد. که با طرح‌ ها و رنگ‌ ها و جنس‌ های گوناگونی در بازار و سایت های گوناگون می توانید ببینید. این موارد گفته شده باعث گشته که هر فردی با هر سلیقه ای به آسانی بتواند از بین مدل ها، مدل مورد علاقه خود را تهیه نمایند.

اگر دنبال ویژگی های شورت لامبادا هستید، باید گفت که در بیشتر موارد شورت لامبادا از جنس‌ های حریر گیپور، چرم، لاتکس، توری، دانتل تولید می گردند و در حقیقت شورت های لامبادا از دسته شورت فانتزی هستند. انتخاب در بین جنس‌ های گوناگون شورت لامبادا به سلیقه هر شخص وابسته می باشد.

نکته مهم

داشتن حساسیت های پوستی را نمی‌ توان نادیده گرفت. بعضی از بانوان به جنس‌ های گوناگون موجود در شورت لامبادا حساسیت نشان می دهند. و نمی‌ توانند مدت طولانی آن ها را به تن داشته باشند. البته شورت لامبادا به دلیل نداشتن الیاف در کشاله ران غالبا حساسیت و ناراحتی‌ های پوستی را باعث نمی گردند. ولی خوب است، برای رعایت کردن بهداشت شورت لامبادا به مدت طولانی استفاده نگردد.
اگر از آن دسته از افرادی می باشید. که حساسیت پوستی دارید، حتماً از شورت لامبادا که جنس آن نخ پنبه و یا صد درصد نخ است بکارر ببرید. بعضی از مدل شورت لامبادا دارای الیاف تمام نخ می باشد. و شما می‌ توانید به راحتی روزانه از آن استفاده نمائید؛ ولی در نظر داشته باشید که برای رعایت بهداشت از شورت‌ های فانتزی، به صورت روزانه استفاده نکنید.

انواع شورت لامبادا

مدل شورت لامبادا بسیار متنوع و زیاد است و با توجه به طراحی آن متفاوت است. در متن زیر انواع شورت لامبادا که به دو دسته تانگ و استرینگ تقسیم می‌شوند را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید انتخاب درست و مناسبی داشته باشید.

ویژگی های شورت لامبادا

شورت لامبادا تانگ

در بعضی از مدل‌ شورت لامابدا فقط در ناحیه تناسلی پارچه‌ای به اشکال مختلف وجود دارد و بقیه شورت با نوار به هم وصل می‌شود. شورت لامبادا تانگ از پارچه‌های نخی درست شده‌اند و به نسبت باقی، این مدل شورت لامبادا پوشیده‌تر است. کمر شورت لامبادا تانگ اغلب دارای کمر کشی است.

شورت لامبادا استرینگ

مدل شورت لامبادا استرینگ نسبت به تانگ فانتزی تر و دارای شکل و مدل‌های تزیینی متفاوتی است. شورت لامبادا استرینگ بسیار جذاب و در کیفیت رابطه جنسی زوجین اثر گذار است.

در بعضی از مدل شورت لامبادا استرینگ ناحیه جلوی آلت تناسلی خالی است. و با مروارید، مهره یا فلز‌های مختلف تزیین شده است که همین باعث جذابیت این مدل شورت‌ لامبادا شده است. این مدل شورت لامبادا استرینگ یکی از مدل‌های پر طرفدار و تحریک کننده برای مردان است.

شورت فاق باز

شورتهای فاق باز یکی از انواع شورت لامبادا است. شورت فاق باز دارای طراحی جالبی است که بسیار تحریک کننده هم است. این شورت در ناحیه پایین اندام تناسلی باز است و مانعی برای رابطه زناشویی شما ایجاد نمی‌کند.

شورت فاق باز در انواع رنگ و مدل‌های فانتزی وجود دارد. و شما می‌توانید در رابطه جنسی با خرید یک شورت لامبادا زنانه شیک فاق باز همسر خود را سورپرایز کنید. شورت فاق باز یک شورت لامبادای جذاب با تن خور فوق العاده است که استفاده آسانی دارد.

بهداشت شورت لامبادا

در مورد انواع شورت لامبادا بهتر است که برای شست و شو از دست استفاده کنید و از اتوکشی و مواد سفید کننده برای آن‌ها استفاده نکنید. سبد شست و شو یکی از ابزار های مناسب شست و شو می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *