اخبار و مقالات

لباس خواب عروسکی

لباس خواب عروسکی

اگر قصد خرید لباس خوابی بروز و مدرن دارید ، لباس خواب عروسکی می تواند یکی از انتخاب های شما باشد . تاپ شلوارک ، پیراهن ، کاستوم و انواع ست ها در آنامکس طراحی و تولید می شوند . متریال های استفاده شده در این لباس ها بسیار مرغوب و با کیفیت می باشند .

لباس خواب عروسکی

لباس خواب زنانه محصولاتی زیبا و ظریف هستند که کاربردهای مختلفی دارد و در مدل‌ های بسیار متنوع طراحی می‌شود . در هنگام خرید لباس خواب عروسکی زنانه باید به مدل ، جنس پارچه ، تزئینات و از همه مهم‌تر سایز لباس توجه فراوانی داشته باشید . لباس راحتی زنانه معمولاً از پارچه‌ های گیپور، دانتل ، حریر و ساتن دوخته می‌شود به‌ این‌ ترتیب نحوه‌ی شستشو و نگهداری لباس خواب نیز بر طول عمر و دوام آن تأثیرگذار است . کاستوم ها نیز نوعی از لباس خواب امروزی هستند .

خرید عمده ی لباس خواب عروسکی

چنانچه صاحب کسب و کار فروش لباس خواب عروسکی بوده و به دنبال مراکز عمده فروشی هستید ، فروشگاه لباس زیر زنانه آنا مکث ؛ انواع لباس های شیک و بروز را برای شما ارائه می دهد . کافی است از طریق تماس با ما ، اقدام به دریافت مشاوره های لازم نموده و سفارش های خود را ثبت کنید .

لباس خواب عروسکی

لوازم دوخت لباس زیر زنانه: برای دوخت انواع لباس زیر، نیاز به ابزار هایی مانند نخ خیاطی، نخ ریشه‌ بندی، چرخ‌ های خیاطی خاص و …

انواع لباس خواب راحتی زنانه

  • پیراهن خواب : همانطور که از نامش پیداست پیراهن خواب زنانه لباسی بلند است که در مدل‌های بدون آستین ، آستین کوتاه و آستین بلند ارائه می‌شود .
  • تاپ راحتی : تاپ راحتی محصولاتی ساده یا طرحدار هستند و احساس راحتی زیادی را برای فرد به ارمغان می‌ آورد . از طراحی تاپ راحتی از پارچه‌های نخی ، ساتن و ابریشم استفاده می‌شود .
  • تاپ و شلوار : این طرح از لباس خواب برای افرادی مناسب است که دوست دارند در هنگام خواب شلوار بلند به پا داشته باشند. در برخی از مدل‌های یک روپوش آستین‌دار همراه با تاپ جهت پوشیدگی بیشتر ارائه می‌شود .
  • تاپ و شلوارک : تاپ و شلوارک از متداول‌ترین مدل‌های لباس خواب زنانه است و از تنوع زیادی در طراحی تاپ و قد شلوارک برخوردار است . این محصولات به‌صورت آزاد بر روی بدن قرار می‌گیرد و جنس کاملاً نرم و لطیف دارد .
  • ست : ست لباس خواب عروسکی از تعداد مختلفی لباس برخوردار است و شما می‌توانید تکه‌ های مختلفی را با یکدیگر ست کنید . این لباس بیشتر از همه موردتوجه دختران جوان و تازه‌ عروس‌ ها قرار می‌گیرد . طراحی این محصولات از تنوع بالایی برخوردار است و شما می‌ توانید مدل‌ های پشت‌ باز و فانتزی را در رنگ‌ های مشکی و قرمز تهیه کنید . ست لباس خواب عموماً از شورت ، پیراهن توری در مدل‌های مختلف و ربدوشامبر تشکیل‌شده است . تولیدی لباس زیر آنامکس دوخت و طراحی این ست ها را انجام می دهد .

قیمت لباس خواب زنانه

اگر به دنبال خرید انواع لباس خواب های زنانه ی راحتی برای خود هستید . لازم است به مشخصه ی قیمت لباس نیز دقت نمایید . در تعیین قیمت لباس خواب زنانه می توان گفت عواملی چون ؛ جنس پارچه ، مدل لباس خواب ، کیفیت و متریال دوخت و برند دخیل هستند . این تنوع در تولید لباس خواب باعث شده است تا دست خریداران برای خرید بازتر شده و همچنین قدرت انتخاب گسترده ای داشته باشند .

خرید آنلاین از آنامکس

برای خرید اینترنتی لباس خواب عروسکی و راحتی زنانه می‌توانید به بخش لباس خواب زنانه فروشگاه آنامکس مراجعه کنید . شما می‌توانید علاوه بر لباس خواب زنانه ، ست انواع بادی و ست عروس و داماد را از این فروشگاه تهیه کنید . تمامی ویژگی های محصولات آنامکس به همراه اطلاعات تکمیلی در وبسایت قرار داده شده است . برندهای ایرانی و خارجی طرح‌ های متنوعی از لباس خواب و راحتی زنانه را ارائه می‌دهند . از برندهای محبوب لباس خواب زنانه می‌توان به ناربن ، ناوالس ، آنیل ، چیبو و ایکس لیدی اشاره کرد . مقاله ی ( 10 نکته برتر برای انتخاب لباس خواب مناسب برای یک خواب خوب ) می تواند شما را در انتخاب لباس خواب راهنمایی کند .

لباس خواب عروسکی

در زیر تعدادی از لباس زیر عروسکی‌های آنامکس قرار داده شده است، جهت مشاهده محصولات بیشتر به بخش خرید لباس زیر مراجعه فرمایید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *